Коропецька громада

Тернопільська область, Чортківський район

рішення виконкому 29 травня 2017 року

УКРАЇНА

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від 29 травня  2017 р.                                                                               № 47

смт.Коропець


Про затвердження порядку денного

 засідання виконавчого комітету та доповідачів

 

        Заслухавши інформацію селищного голови Мельника Володимира Івановича,взявши до уваги Регламент селищної ради  та керуючись ст..38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,виконавчий комітет селищної ради,

ВИРІШИВ:

І.Затвердити порядок денний засідання виконавчого комітету селищної ради та доповідачів:

 1. Про організацію літнього відпочинку, зайнятості та оздоровлення дітей і

підлітків влітку 2017 року. Доповідає селищний голова В.І.Мельник.

 2. Про затвердження плану заходів з підготовки житлово-комунального

господарства та об’єктів соціальної сфери селища  Коропець та с.Вербка до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років.

Доповідає селищний голова В.І.Мельник.

3.  Про роботу по забезпеченню надходження плати за землю до  селищного  бюджету . Доповідає  спеціаліст – землевпорядник Куриляк С.В.

4. Про затвердження складу комісії з питань техногенно-екологічної
безпеки і надзвичайних ситуацій та положення про дану комісію.

Доповідає селищний голова В.І.Мельник.

5. Про затвердження програми «Про надання матеріальної допомоги на

поховання на 2017 рік» . Доповідає селищний голова В.І.Мельник.

6. Про результати санітарної очистки селища та сіл на території селищної ради.

Доповідає селищний голова В.І.Мельник.

7.Різне

 

Селищний голова                                                 В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                             ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                         Р І Ш Е Н Н Я

Смт.Коропець                                                                               № 48 

  29  травня  2016 року

 

 

Про організацію літнього

відпочинку, зайнятості

та оздоровлення дітей і

підлітків влітку 2017 року

 

Керуючись ч. 1 ст. 52 та ч. 6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», листа служби у справах дітей Монастириської  райдержадміністрації   та з метою забезпечення організованого проведення літньої оздоровчої кампанії 2017 року, охоплення дітей доцільними формами відпочинку, оздоровлення та зайнятості, виконавчий комітет селищної ради

ВИРІШИВ :

 

1. Затвердити заходи щодо організації літнього відпочинку, зайнятості та оздоровлення дітей і підлітків влітку 2017 року (додаток №1).

2.  Керівникам навчальних закладів, під час виконання заходів звернути особливу увагу на дітей-сиріт; дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, що проживають в сім'ях які опинилися в складних життєвих умовах та дітей з неблагополучних сімей.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на   селищного голову Мельника В.І.

 

 

 

 Селищний голова                                                        В.І.Мельник                

 

 

 

 

 

Додаток №1

до рішення виконавчого

комітету селищної ради

29.05.2017 р.   № 48

 

Заходи щодо організації літнього відпочинку, зайнятості

та оздоровлення дітей і підлітків влітку 2017 року.

 

1. Уточнити списки дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

Виконавчий комітет селищної ради.

До 01.07.2017 року

 

2. Забезпечити охорону життя та здоров`я дітей під час проведення літньої оздоровчої кампанії та канікул.

 Коропецька дільнична  лікарня.

Протягом оздоровчого періоду

 

3. Вжити заходів щодо зайнятості та  оздоровлення дітей з неблагополучних сімей, дітей, які перебувають на обліку в селищній раді та поліції.

Комісії у справах неповнолітніх

Монастириське відділення поліції  Теребовлянського  відділення поліції ГУНП в Тернопільській  області

Протягом літнього періоду

 

4. Забезпечити чіткий помісячний контроль за дітьми, які виховуються у неблагополучних сім`ях.

Комісії у справах неповнолітніх

Протягом літнього періоду

5. Звернути особливу увагу на організацію повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

Виконавчий комітет селищної ради

Комісії у справах неповнолітніх

Протягом оздоровчого періоду та канікул

6. Забезпечити контроль за якістю харчування дітей в таборах відпочинку із денним перебуванням.

 Бучацьке  міжрайонне Управління Головного Управління Держсанепідстанції в Тернопільській області

Протягом оздоровчого періоду

 

7. Проводити своєчасні медичні огляди дітей, які від`їжджають до дитячих закладів оздоровлення і відпочинку, з обов`язковою видачею медичної довідки встановленого зразка.

 Монастириське РТМО та Коропецька дільнична лікарня

Протягом оздоровчого періоду

8. Організувати функціонування існуючих ігрових і спортивних майданчиків селища.

Виконавчий комітет селищної ради

Протягом оздоровчого періоду та канікул

9. Організувати спортивні табори відпочинку на базі спортивних секцій.

Виконавчий комітет селищної ради

Дитяча спортивна школа  

Протягом оздоровчого періоду та канікул

10. Проводити роботу з питань профілактики негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі, пропаганди здорового способу життя, статевого виховання, взаємовідносин з однолітками та батьками.

Комісії у справах неповнолітніх

Протягом оздоровчого періоду та канікул

11. Проводити масово-роз`яснювальну профілактичну роботу серед дітей та підлітків щодо пожежно-техногенної безпеки.

 Коропецька МПК

Протягом оздоровчого періоду

 

12. В місцях для купання встановити попереджувальні знаки про заборону купання та невідповідність води санітарним нормам

 Коропецьке ККП

До 01.07.2017 року

 

13. Сприяти залученню підприємств, установ та організацій усіх форм власності, благодійних організацій щодо надання фінансової і матеріальної допомоги в організації літнього відпочинку та оздоровленні дітей соціально-незахищених категорій

Виконавчий комітет селищної ради

Комісії у справах неповнолітніх

Протягом оздоровчого періоду

14. Забезпечити проведення культурно-масових заходів для дітей і молоді у селищних та районній бібліотеках.

Селищні бібліотеки №1 та №2

 

Протягом оздоровчого періоду та канікул

Секретар                                                                  Н.М.Гушпіт

 

 

  КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                             ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                         Р І Ш Е Н Н Я

  29  травня  2016 року                                                                 № 49

  Смт.Коропець

 

Про затвердження плану заходів

з підготовки житлово-комунального

господарства та об’єктів соціальної

сфери селища  Коропець та с.Вербка до роботи в

осінньо-зимовий період 2017-2018 років

 

Відповідно до ст.  28, 29, 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, беручи до уваги розпорядження голови Монастириської райдержадміністрації від 26.04.2017  та з метою належної та своєчасної підготовки комунального підприємства , житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери селища до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2017-2018 років, виконавчий комітет селищної ради

ВИРІШИВ :

 

  1. Затвердити план заходів з підготовки житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери селища  Коропецьта с.Вербка до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років (додається).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти  селищного голову В.І.Мельника

 

 

 

  Селищний голова                                                     В.І.Мельник

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого

комітету від 29.05.2017 №49

 

 

План заходів

з підготовки житлово-комунального

господарства та об’єктів соціальної сфери селища

 Коропецьта села Вербка до роботи в осінньо-зимовий

період 2017-2018 років

 

  1. Забезпечити фінансування видатків на підготовку комунальних бюджетних установ до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років

Виконавчий комітет

До 15.09.2016

 

  1. Створити необхідний резерв твердого палива для роботи відомчих котелень.

Виконавчий комітет

До 01.10.20167

  1. Забезпечити перевірку систем опалення та водопостачання на об’єктах соціальної сфери.

Виконавчий комітет

До 01.09.2017

 

  1. Забезпечити уникнення заборгованості за спожиті енергоносії.

Виконавчий комітет

До 01.09.2017

  1. Організувати виконання запланованих обсягів з капітального та поточного ремонту вулично-шляхової мережі.

Виконавчий комітет

до 15.09.2017

  1. Привести тарифи на житлово-комунальні послуги у відповідність з витратами, пов’язаними з їх наданням.

Виконавчий комітет

 Коропецьке ККП

до 01.10.2017

 

  1. Вживати необхідних заходів для погашення у повному обсязі всіма категоріями споживачів заборгованості з оплати наданих комунальних послуг згідно з відповідними договорами.

 Виконавчий комітет

Постійно

 

  1. Забезпечити надійну роботу об’єктів водопостачання та водовідведення в              смт Коропець,с.Вербка та Діброва..

 Коропецьке ККП

Постійно

  1. Підготувати до роботи в зимових умовах спеціалізовану прибиральну техніку для очищення снігу та створити необхідний запас протиожеледної суміші  для посипання шляхів і тротуарів.

Виконавчий комітет

Коропецьке ККП

до 15.09.2017

 

  1.  Залучити на договірних засадах спеціалізовану прибиральну техніку для очищення снігу інших суб’єктів господарювання під час значних снігопадів.

Виконавчий комітет

до 15.09.2017

 

 

 

 

  Секретар                                                                    Н.М.Гушпіт

Україна

  КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                             ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                         Р І Ш Е Н Н Я

 29  травня  2017 року                                                             № 50

Смт.Коропець                                                                              

Про роботу по забезпеченню

надходження плати за землю

до  селищного  бюджету

          Заслухавши інформацію  спеціаліста  по податкам  Підгірну Ольгу Борисівну, про вжиті заходи щодо максимального скорочення податкового боргу зі сплати земельного податку до місцевого бюджету. Станом на 01.01.2017 року було проведено звірку з  Монастириським відділенням Бучацької ОДПІ в Тернопільській області ,на підставі якої було з’ясовано, що недоїмка становить  немає  по фізичним особам та по орендній платі землі громадян за 2016 рік, Поповненню бюджету сприяла проведена робота, а саме: - інформування платків податків телефоном та письмовими     повідомленнями про наявну заборгованість; - публічні оголошення на інформаційних стендах в населених пунктах ,про строки оплат та за несвоєчасну сплату податку нарахування штрафних санкцій та пені;- проводиться уточнення адресів, звірка документів на право власності на землю. Таким чином відмічається скорочення боргу по земельному податку.  В зв’язку з тим, що багато землевласників проживають в інших населених пунктах та за межами України, адреси багатьох невідомі, чим значно ускладнюється робота по стягненню земельному податку. Також деякі громадяни систематично не сплачують земельний податок ( протягом 2-5років), чим збільшують заборгованість по сплаті земельного податку в цілому. враховуючи вищезазначене, керуючись п.4 ст.33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

В И Р І Ш И В:

    1. Інформацію про роботу по забезпеченню находження плати за землю до  селищного бюджету  - прийняти до відома.

2 Спеціалісту  по збору  земельному податку Підгірній О.Б.,

2.1. Вжити дієвих заходів щодо скорочення податкового боргу по платі за землю з фізичних осіб.

2.2. Систематично проводити звіряння з Монастириським відділенням Бучацької ОДПІ в Тернопільській області, щодо надходження плати за землю з фізичних осіб.

3. Контроль за виконанням  цього рішення покласти на    спеціаліста І категорії землевпорядника Куриляк С.В.     та селищного голову В.І.Мельника

 

 

Селищний голова                                                     В.І.Мельник

 

УКРАЇНА

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

 

 

від 29 травня  2017 р.                                                                                   № 51
       
Про затвердження складу комісії
з питань техногенно-екологічної
безпеки і надзвичайних ситуацій
та положення про дану комісію.

      З метою здійснення заходів щодо захисту населення і території від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період в  смт.Коропець,сіл Садове Світле,Стігла, Вербки та Діброви, керуючись Кодексом цивільного захисту, Постанови КМУ від 17.06.2015 року №409 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій», ст. 36, 38, 40 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет  Коропецької селищної ради ради

В И Р І Ш И В:

4.    Затвердити склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (додається)
5.    Затвердити Положення «Про місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій»
6.    Контроль за виконанням даного рішення покласти на  селищного голову Мельника В.І.   

 Селищний голова                                                                          В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до рішення виконкому
№51 від  29.05.2017 року

СКЛАД
Комісії з питань
техногенно-екологічної безпеки і
надзвичайних ситуацій.

 Мельник Володимир Іванович - голова комісії; селищний голова
 Гушпіт Наталія Михайлівна -  заступник голови комісії, секретар ради
 Гордійчук Зоряна Михайлівна -  секретар комісії, головний спеціаліст  економіст.

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

Мельник Володимир Степанович - начальник МПК смт.Коропець

 Микитин Анатолій Ярославович – реєстратор.
 Підгірна Ольга Борисівна - статист
 


 

Селищний голова                                                          В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до рішення виконкому
№ 51  від 20.01.2017 року

 

                                       ПОЛОЖЕННЯ
про місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і   надзвичайних ситуацій
1. Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі - комісія) є постійно діючим органом, який утворюється виконавчим органом  селищної ради, (далі - місцева комісія) для координації діяльності Коропецької селищної  ради, пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, цим Положенням, а також рішеннями регіональної комісії.

3. Основними завданнями комісії на території  селища та сіл  є:
1) координація діяльності підприємств, установ та організацій, пов’язаної із:
функціонуванням територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту;
здійсненням оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
залученням сил цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, надання гуманітарної допомоги;
забезпеченням реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;
навчанням населення діям у надзвичайній ситуації;
визначенням меж зони надзвичайної ситуації;
здійсненням постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
організацією та здійсненням:
- заходів щодо життєзабезпечення населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
- заходів з евакуації (у разі потреби);
- радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
вжиттям заходів до забезпечення готовності територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту до дій в умовах надзвичайної ситуації та в особливий період;
здійсненням безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
інформуванням органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;
забезпеченням:
- живучості об’єктів національної економіки та державного управління під час реагування на надзвичайну ситуацію;
- стабільного функціонування об’єктів паливно-енергетичного комплексу під час виникнення надзвичайної ситуації, злагодженої роботи підприємств, установ та організацій для забезпечення сталої і безперебійної роботи об’єктів Єдиної газотранспортної та об’єднаної енергетичної систем України;
- безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;
- санітарного та епідемічного благополуччя населення;
організацією та керівництвом за проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій регіонального і місцевого рівня;
встановленням кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, магістральних газо -, нафто - або інших трубопроводів, залізничних вузлів, портів, мостів, шляхопроводів тощо;
2) визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:
функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та її ланок;
здійснення заходів:
- щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
- щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;
порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища;
3) погодження положень про місцеві комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
4) підвищення ефективності діяльності підприємств, установ та організацій під час реагування на надзвичайну ситуацію.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
1) у режимі повсякденної діяльності:
здійснює координацію діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо  розроблення і виконання цільових і науково-технічних програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
здійснює заходи щодо забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об’єктів, зменшення можливих матеріальних втрат та збереження національної культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;
бере участь у розгляді питань щодо утворення або припинення діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що використовують небезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо);
сприяє проведенню гідрометеорологічних спостережень і прогнозів, розвитку державної системи моніторингу навколишнього природного середовища, системи цивільного захисту, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об’єктів;
координує здійснення заходів щодо профілактики та локалізації інфекційних захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення.
2) у режимі підвищеної готовності:
здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контролю за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;
організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій у разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;
забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації регіонального і місцевого рівня;
готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;
координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;
забезпечує стабільне виробництво, передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу;
3) у режимі надзвичайної ситуації:
забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, а також громадських організацій щодо надання допомоги населенню, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
організовує роботу з локалізації або ліквідації надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;
залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів;
вживає заходів, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;
забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;
організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем, забезпечує своєчасне подання до ДСНС зазначених матеріалів;
вивчає обставини, що склалися, та подає органові, який її утворив, інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку;
4) у режимі надзвичайного стану:
забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління та сил територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами Законів України “Про правовий режим воєнного стану”, “Про правовий режим надзвичайного стану”, а також інших нормативно-правових актів;
здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
5) проводить моніторинг стану виконання райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування покладених на них завдань;
6) здійснює взаємодію з регіональним штабом з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.
5. Комісія має право:
залучати у разі потреби в установленому законодавством порядку до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня сили і засоби територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту (регіональна комісія) або відповідної ланки такої підсистеми (місцева комісія);
заслуховувати інформацію керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, з питань, що належать до їх компетенції, і давати їм відповідні доручення;
одержувати від територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;
залучати до участі у своїй роботі представників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці (за погодженням з їх керівниками);
розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.
6. Головою комісії є  селищний  голова   виконавчого органу ради.
Роботою комісії керує її голова, а за відсутності голови - за його дорученням  секретар  - заступник голови.
Засідання комісії веде голова, а за його відсутності -    .
Посадовий та персональний склад комісії затверджується виконавчим комітетом   Коропецької селищної  ради
7.Голова комісії має право:
залучати до роботи із запобігання виникненню надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будь-які транспортні, рятувальні, відбудовні, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;
приймати в межах повноважень комісії рішення щодо реагування на надзвичайну ситуацію;
вносити пропозиції в межах законодавства щодо заохочення осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідацію її наслідків;
делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступнику голови комісії.
8. Секретар комісії забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням рішень комісії.
9. Комісія проводить засідання на постійній основі.
Рішення комісії приймаються колегіально більш як двома третинами складу комісії. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, прийняті комісією, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
Рішення комісії оформляється протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем комісії.
10. Рішення комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
11. За членами комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
12. Організація побутового забезпечення членів комісії, а також забезпечення їх спеціальним одягом, засобами індивідуального захисту під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на орган, який утворив відповідну комісію.
13. Місцева комісія використовує бланк  Коропецької селищної  ради.

 

Селищний голова                                          В.І.Мельник

 

Україна

  КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                             ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                         Р І Ш Е Н Н Я

29  травня  2017 року                                                                       № 52

  Смт.Коропець

 

Про затвердження програми

«Про надання матеріальної допомоги на

поховання на 2017 рік»

 

      Беручи до уваги звернення громадян селища, про надання їм матеріальної допомоги на поховання близьких людей, які на день смерті не досягли пенсійного віку, не працювали, не перебували на службі, не зареєстровані у центрі зайнятості як безробітні і не зареєстровані приватними підприємцями, керуючись  п.22 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою КМУ «Про затвердження Порядку надання допомоги  на поховання деяких категорій  осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого», враховуючи висновки і рекомендації комісії  селищної ради з питань планування  бюджету,  фінансів та економіки селищної ради,сесія Коропецької селищної ради.

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1.Затвердити програму «Про надання матеріальної допомоги на 2017 рік для поховання осіб, які не досягли пенсійного віку   та на момент смерті  не працювали, не перебували на службі, не зареєстровані у центрі зайнятості як безробітні, не зареєстровані приватними підприємцями». (Додається).

2.Визнати таким,що втратило  чинність рішення №53 від 26.05.2016 року

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на  селищного голову Мельника В.І.

 

 

 

 

 Селищний голова                                                                В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до рішення  виконкому  

                                                                                   Від  29.05.  2017 року № 52

 

ПРОГРАМА

 

про надання матеріальної допомоги на 2016-2017 роки  для поховання осіб, які не досягли пенсійного віку та на момент смерті не працювали, не перебували на службі, не зареєстровані у центрі зайнятості як безробітні, не зареєстровані, як приватні підприємці

 

 

 1.Загальні положення

 

У зв’язку із соціально-економічною ситуацією, що склалася на сьогодні в Україні, кризовими явищами у сфері економіки і фінансів виникла необхідність посилення різних видів соціальної допомоги соціально незахищеним верствам населення.

 Протягом останніх років одним з першочергових завдань як місцевих органів виконавчої влади, так і органів місцевого самоврядування усіх рівнів вважається розвиток системи соціального захисту, які гостро потребують  грошової допомоги. У першу чергу негативні наслідки економічних проблем відчули незахищені верстви населення. Підприємства, установи і організації, які розташовані  на території  Коропецької селищної  ради, не забезпечують робочими місцями громадян в повній мірі, що негативно впливає на їх матеріальне забезпечення. Тому у сучасних умовах виникає необхідність надання матеріальної допомоги на поховання осіб, які  не досягли пенсійного віку та на момент смерті не працювали,     не перебували на службі, не зареєстровані у центрі зайнятості як безробітні, не зареєстровані, як приватні підприємці. Правовою основою програми є чинне законодавство України, зокрема, Конституція  України, Постанова Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року  №99 «Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого».

 

2.Мета програми

Мета Програми полягає у створенні умов для підтримки матеріального стану незахищених верств населення міста шляхом надання матеріальної допомоги  на поховання громадян, які не досягли пенсійного віку та на момент смерті не працювали, не перебували на службі,   не зареєстровані у центрі зайнятості як безробітні, не зареєстровані, як приватні підприємці.

 

3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування

 

Існуюча соціальна ситуація обумовлює необхідність удосконалення діючої міської системи соціальної підтримки населення шляхом адміністративно-фінансової консолідації та інтеграції всіх соціальних програм, застосовуючи комплексність та системний підхід. При цьому, безумовно, соціальна політика повинна передусім базуватися на загальнодержавній політиці, бути складовою частиною суспільних та соціальних перетворень в нашій країні, відповідати основним напрямам започаткованої державної та самоврядної розбудови.

     Соціальний розвиток   селища Коропець в контексті розвитку всієї країни повинен бути спрямований на доведення певних місцевих соціальних стандартів до європейського рівня, створення нової якості життя людини, передусім через розвиток різновидів соціальних послуг, впровадження інноваційних соціальних технологій.

       Пріоритетними напрямками в 2017 році слід визначити надання матеріальної допомоги  громадянам на поховання осіб,  які не досягли пенсійного віку і на момент смерті не працювали, не перебували на службі, не зареєстровані у центрі  зайнятості як безробітні, не зареєстровані, як приватні підприємці.

      Фінансування заходів Програми здійснюється в межах коштів, затверджених  селищним  бюджетом на відповідний рік. Результативними показниками Програми є те, що за рахунок коштів передбачених у  селищному бюджеті на 2017 рік  .

 4.Напрямки  реалізації програм

 

       Звернення громадян у визначений законодавством термін та надання допомоги на поховання осіб,  які не досягли пенсійного віку  і на момент смерті не працювали, не перебували на службі, не зареєстровані у центрі   зайнятості як безробітні, не зареєстровані, як приватні підприємці.

      Допомога на поховання померлого (померлої) надається особам, які звернулись протягом 6 місяців з дати смерті рідної чи близької людини.

 

 5.Фінансове забезпечення

 

      В цілях реалізації Програми здійснювати фінансування   за рахунок коштів селищного  бюджету в межах кошторисних призначень.   

      Виплата допомоги здійснювати на підставі  рішення виконкому розмірі 500 грн.

 

6. Строки виконання Програми

Виконання Програми передбачається здійснити протягом    2017 року.

 

 Секретар                                                                        Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

 

 

 

Україна

  КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                             ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                         Р І Ш Е Н Н Я

29  травня  2016 року                                                                         № 53

 Смт.Коропець

Про результати санітарної очистки селища та сіл

на території селищної ради.

Заслухавши  інформацію  селищного голови Мельника В.І. щодо результатів проведення весняної толоки з озеленення та благоустрою селищної ради, з метою наведення належного санітарно-екологічного стану, збереження та охорони навколишнього середовища та керуючись пп..6 п.б ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про благоустрій населених пунктів ",з метою поліпшення стану довкілля, збереження та охорони навколишнього середовища, виконком  Коропецької  селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Проводити і в подальшому місячники по санітарній очистці населених пунктів.

2. Кожний останній четвер місяця вважати "санітарним днем" . Роботу в цей день планувати для упорядкування закріпленої території, вулиць, загального прибирання та вивозу сміття з громадських територій та ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ.

3.  Начальнику КоропецькогоККП розробити план-схему прибирання місць загального користування, населених пунктів, погодити її з керівниками організацій та підприємств та подати на затвердження виконкому.

4. Виконавчому комітету організувати роботу по виявленню порушників санітарного стану селища Коропець та сіл Стігла,Світле,Садове,Вербка та Діброва з поданням інформації для розгляду на засіданні адміністративної комісії при виконкомі селищної ради.

5. Виконавчому комітету звернутись до органів виконавчої служби про направлення правопорушників для виконання громадських робіт по упорядкуванню території населених пунктів селищної ради.

6. Виконкому селищної ради  та селищному голові,здійснювати постійний контроль за належним санітарно-екологічним станом населених пунктів селища Коропець та сіл Стігла,Світле,Садове,Вербка та Діброва.

 Селищний голова                                                                В.І.Мельник

 

 

Україна

  КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                             ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                         Р І Ш Е Н Н Я

29  травня  2017 року                                                                          № 54

  Смт.Коропець

 

 Про план заходів з підготовки

та відзначення в селищі 21-ї річниці

Конституції України

 

Керуючись  ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України “Про відзначення 20-ї річниці Конституції України” від 15.03.2016 року №94/2016 та  з метою належної підготовки та відзначення 21-ї річниці Конституції України у 2017 році, виконавчий комітет  Коропецької селищної   ради

 

ВИРІШИВ :

 

 

  1. Затвердити план заходів щодо підготовки та відзначення 21-ї річниці Конституції України  (додається).
  2. Виконавчому комітету селищної ради організувати проведення робіт  з метою  реалізації плану заходів щодо підготовки та відзначення 21-ї річниці Конституції України у 2017 році.
  3.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на селищного голову  Мельника В.І.

 

 

 

 

       Селищний голова                                             В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого

                                                                             комітету від 29.05.2017  № 54

 

 

План

заходів щодо відзначення 21-ї річниці Конституції України в

селищі  Коропець

 

  1. Проведення урочистих зборів та святкового концерту з нагоди 20-ї річниці  Конституції України за участю творчих колективів Будинку культури.

Виконавчий комітет

 26-28 червня 2017 року

  1. Забезпечити придбання корзини квітів до святкового концерту.

Виконавчий комітет

28.06.2017 року

  1. Забезпечення встановлення Державного Прапору України на адміністративних будівлях установ та організацій селища Коропець

                                                                                      Виконавчий комітет.

                                                                              24-28 червня 2017 року

  1. Організація в закладах культури тематичних заходів з висвітлення основних положень Конституції .

                                                                                        Виконавчий комітет.

                                                                                 20-27 червня 2017 року

  1. Проведення “уроку державності“ в загальноосвітніх навчальних закладах з метою узагальнення знань про Україну, державну символіку, виховання патріотизму молоді.

 Вербківський  НВК

Коропецька ЗОШ  І-ІІІ ст.

ім.М.Каганця,червень 2017року

Секретар                                                Н.М.Гушпіт.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь