Коропецька громада

Тернопільська область, Чортківський район

рішення виконкому 26 липня 2017 року

 

 

Описание: Описание: трезубец4

 Україна

КОРОПЕЦЬКА  СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО  РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РIШЕННЯ

Від  26 липня  2017 року                                                                    №  68

Смт.Коропець

Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчім комітетом міської ради за І півріччя 2017 року згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»

        Заслухавши інформацію  секретаря селищної ради  «Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом  Коропецької селищної  ради за І півріччя 2017 року», відповідно  до  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет  селищної  ради відзначає, що робота по виконанню Законів України, актів Президента України та Уряду здійснюються в межах делегованих повноважень, визначених цим Законом. Виконавчим комітетом та комісіями при виконавчому комітеті  селищної  ради проводиться постійна робота по реалізації затверджених планів, вирішенню проблем підприємств, організацій та установ, що знаходяться у комунальній власності селищної ради та повсякденних життєво-важливих питань мешканців територіальної громади: удосконаленню житлово-комунального господарства міста, торгівельного обслуговування, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення, земельних відносин та багато інших.

З метою удосконалення роботи по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади, керуючись ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет  Коропецької селищної  ради, -

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію   секретаря селищної ради , щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчім комітетом  селищної ради за І півріччя 2017 року згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» -  взяти до відома (додається).

2. З метою поповнення бюджету  селищної  ради посилити контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності.

3. Спільно з районним центром зайнятості проводити роботу по організації оплачуваних громадських робіт, бронюванню робочих місць для осіб, які потребують соціального захисту.

4. Постійно у роботі дотримуватися вимог Закону України «Про звернення громадян».

5. Контроль за виконанням рішення покласти на  селищного голову   та заслухати дане питання в порядку контролю у січні 2018 року.

 Селищний голова                                       В.І.Мельни

                                                                                                                Додаток

До рішення виконкому № 68 від 26.07.2017 року

 

Інформація

щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

виконавчим комітетом  Коропецької селищної ради за І півріччя 2017 року

згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»

№ з/п

Стаття

Пункт

Делеговані повноваження

1

Ст. 27

Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку

 

 

1

Селищною радою здійснюється державна регуляторна політика: постійно здійснюється підготовка аналізу регуляторного впливу; планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів;

оприлюднення проектів регуляторних актів; відстеження результативності регуляторних актів; перегляд регуляторних актів

 

Ст. 28

Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін

 

 

 

Здійснюється контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету, за станом надходження податків та зборів до  селищного  бюджету

 

Ст. 30

Повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку

 

 

 

Здійснюється розширення мережі торгівлі шляхом розміщення тимчасових споруд (торгівельних павільйонів), тимчасових споруд для ярмаркової торгівлі сезонними видами товару

Станом на 01.07.2017 року стаціонарна торгівельна мережа налічує 20 об’єктів.  

 

 

 

Здійснюється контроль за дотриманням умов договорів з автоперевізником та за якістю наданих ним комунальних  послуг.Коропецьким ККП

 

 

 

Ведеться облік об'єктів нерухомого майна комунальної власності та надаються дублікати свідоцтв про право власності взамін втраченого

 

 

 

  Про підсумки роботи галузей господарського комплексу та інфраструктури за період 2016-2017р.

 

Ст. 31

Повноваження у галузі будівництва

 

 

 

Здійснюється контроль за забезпеченням надійності та безпечності будинків та споруд в  селищі , що зазнають впливу небезпечних природних і техногенних явищ

 

 

 

За пам’ятниками, обелісками, братськими могилами, що розташовані на території ради, закріплені заклади, підприємства та установи, які слідкують за їх належним станом

 

 

 

При зверненні громадян до  селищної ради щодо спорів з питань містобудування організовується виїзд на місце комісії з питань земельних відносин та залучаються  фахівців районних служб

 

Ст. 32

Повноваження у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту

 

 

1

У  селищі  функціонують 2 дошкільні навчальні заклади (НВК та дитячий  ясла-садок,  

 4 загальноосвітні навчальні заклади ( Вербківський НВК  ,Коропецька ЗОШ 1-ІІІ ступенів,Світлянська школа ,Стіглянська,Діброво-Вістрянська школи І-го ступеня.

Навчання у освітніх закладах  селища та сіл проводиться українською мовою.

 

 

 

Виконком  селищної  ради спільно з педагогічними колективами шкіл  селища та сіл  проводить облік дітей дошкільного та шкільного віку

 

 

 

За зверненнями випускників шкіл та вищих навчальних закладів виконком  селищної ради сприяє у їх працевлаштуванні

 

 

 

Забезпечення охорони пам’яток історії та культури, збереження та використання культурного надбання

 

Ст. 33

Повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища

 

 

1

Здійснюється контроль за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням та охороною земель. Згідно заяв мешканців проводиться кронування  дерев та видалення аварійних дерев та сухостою.  Проводиться висадження саджанців молодих дерев

 

 

 

Земельні ділянки передаються у власність або в  оренду згідно чинного законодавства

 

 

 

Земельні суперечки  розглядаються комісією селищної ради з вирішення земельних питань шляхом виїзду на місцевість

 

 

1

Для здійснення контролю за додержанням юридичними та фізичними особами вимог у сфері поводження з побутовими та виробничими відходами на території  селищної ради діють громадські інспектори у сфері благоустрою.

 

Ст. 34

Повноваження у сфері соціального захисту населення

 

 

1

Залучено до громадських робіт за направленням районного центру зайнятості 1 особу

 

 

4

Рішеннями  виконкому визнано можливим  призначити опікуном Моренець Ярославу над недієздатним .

 

 

7

 Розглянуто питання  по  наданні допомог малозабезпеченим сім'ям  та учасникам АТО Кондратєву Сергію В.,ФлІс  Роману Й.Дробот О.Й.

 

Ст. 36

Повноваження в галузі оборонної роботи

 

 

2

Виконкомом селищної ради здійснюються заходи спільно з педагогічними колективами шкіл та дошкільних навчальних закладів щодо військово-патріотичного виховання населення селища Коропець та прилеглих сіл.

 

Ст. 38

Повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян

 

Забезпечено виконання вимог щодо розгляду звернень громадян, створено умови для здійснення особистого прийому громадян  селищним  головою. За І півріччя 2017 року до виконавчого комітету  Коропецької селищної  ради надійшло   звернень громадян, в тому числі   чоловік звернулося на особистому прийомі до  селищногоголови,   заяв надійшло нарочно, 10 – поштою. Колективних звернень - 2. Найчастіше звертаються ветерани праці і пенсіонери –   звернення; малозахищені верстви населення (інваліди загального захворювання, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші)   звернень; інваліди та учасники, бойових дій,   звернень,ліквідатори аварії на –ЧАЕС -звернень. За характером основних питань, що порушували громадяни за звітний період у заявах до виконавчого комітету  Коропецької селищної ради, найбільше звернень з  питання аграрної політики та земельних відносин (передача землі у приватну власність, затвердження технічної документації)  ;  соціального захисту (надання допомоги на придбання ліків,  – ; комунального господарства та благоустрою (ремонт вуличного освітлення, ремонт водопровідної та каналізаційної мереж, благоустрій територій, ремонт доріг тощо) – 5; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 2, житлового питання – 1.

При виконавчому комітеті  селищної ради діє адміністративна комісія, яка розглядає питання про адміністративні правопорушення.

За І півріччя 2017 року до адміністративної комісії надійшло 1 протокол про адміністративні правопорушення .

Ст. 38

 Інші повноваження

 

 

 

  Виконкомом селищної ради здійснюються заходи спільно з педагогічними колективами шкіл та дошкільних навчальних закладів щодо  різних видів святкуваньдержавнихсвят,пам'ятнихдат,видатних діячів.

 

             

 

 

 

 Секретар                                                                                           Н.М.Гушпіт

 

 

 Описание: Описание: трезубец4

 

 Україна

КОРОПЕЦЬКА  СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО  РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РIШЕННЯ

Від  26 липня  2017 року                                                                    №  69

Смт.Коропець

Про затвердження форми адміністративного протоколу,                                   постанови та визначення уповноважених осіб виконавчого                         апарату селищної ради та її виконкому зі складання             адміністративних протоколів за порушення ст. 197-198 КУпАП та надання їм інших повноважень в сфері реєстрації місця проживання

З метою забезпечення роботи органу реєстрації  Коропецької  селищної ради, керуючись ст. 22 Закону України «Про Державний реєстр виборців», ст. 213, 255-256, 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком селищної ради 

ВИРІШИВ:

1. Затвердити форми адміністративного протоколу, постанови, що складається за вчинення  правопорушень,  передбачених  ст. 197-198  Кодексу  України  про адміністративні правопорушення(додаються).

2.  Надати  повноваження  працівникам  виконавчого  апарату  Коропецької  селищної ради та її виконкому:

 -  Микитин АнатоліюЯрославовичу  –  реєстратору  селищної ради  складати  протоколи  про  адміністративні  правопорушення,  передбачені ст. 197-198 КУпАП;

- виносити постанови у справі про адміністративні правопорушення на місці вчинення  правопорушення,  передбаченого  ст. 197-198  КУпАП (при накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження);

-  подавати  відомості  до  відділу  ведення  Державного  реєстру  виборців  Монастириської  районної державної адміністрації про:

- громадян України, зареєстрованих за місцем проживання на території  Коропецької селищної ради, яким протягом наступного місяця виповниться 18 років;

- виборців, які протягом попередньо щомісяця зареєстрували своє місце проживання на території  Коропецької  селищної ради;

- виборців,  які  протягом  попереднього  місяця  зняті  з  реєстрації  за місцем проживання на території  Коропецької  селищної ради;

3.  Контроль  за  виконанням  даного  рішення  покласти  на  селищного голову Мельника В.І.

Селищний голова                                                        В.І.Мельник

                                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету  Коропецької селищної ради        від 26 липня 2017 року № 69

 

ПРОТОКОЛ №_______                                                                                          про адміністративне правопорушення

"___" ____________ 20__ року

__________________________________________________________________                (місце складання протоколу)                                                                                                                                          Я, _______________________________________________________________ (посада, прізвище, ім'я, по батькові уповноваженої посадової особи) ____________________________________________________________________________________________________________________________________

керуючись статтями254, 255, 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення, склав(ла) цей протокол про те, що _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ (місце, час і суть правопорушення, нормативно-правовий акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення)

Відомості про особу, стосовно якої складено протокол:                                                      Прізвище, ім'я, по батькові: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

Дата, місце народження: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

Місце проживання, номер телефону__________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________

Місце роботи, посада, дата призначення на посаду____________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

Документ, що посвідчує особу(вид, серія, номер, ким і коли виданий) або довідка кадрової служби, витяг з особової справи) ____________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові особи, яка притягається до адміністративної відповідальності)

роз'яснено  зміст  статті 63 Конституції  України,  а  також  його(її)  права  та  обов'язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення(має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі).

Підпис____________________________________

Запис про відмову особи, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, від проставлення підпису про обізнаність із зазначеними положеннями Конституції України та Кодексу України про адміністративні правопорушення______________________________________________________________________________________________________________________

Підпис уповноваженої особи___________________

Пояснення і зауваження щодо змісту цього протоколу(можуть бути додані окремо)____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Запис про відмову від подання пояснення і зауважень щодо змісту цього протоколу, відмову від підписання протоколу та мотиви такої відмови(можуть бути додані окремо)

__________________________________________________________________

________________________________________________________________

Підпис уповноваженої особи______________________________

До протоколу додаються:

1._________________________________________________________________

2._________________________________________________________________ (зазначається перелік матеріалів, що додаються до протоколу)

Підпис особи, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, та яка отримала один примірник протоколу_______________________________________________

Підпис уповноваженої особи_____________________________________

Свідки правопорушення(якщо такі були):

1. ________________________________________________________________ __________________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові; місце проживання)

2.__________________________________________________________________________________________________________________________________                          (прізвище, ім'я та по батькові; місце проживання)

Підписи свідків(якщо такі були):

1.

2.

Уповноважена посадова особа __________________________________________________________________                                     (підпис, прізвище, ініціали)

 

Секретар селищної ради                                           Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету  Коропецької  селищної ради        від  26липня 2017 року № 69

 

ПОСТАНОВА №_______

у справі про адміністративне правопорушення

 

«______»________________2017 року                                     смт.Коропець

____________________________________________________________________________________________________________________________________

(посада, П.І.Б. посадової особи, яка виносить постанову)

 

розглянувши матеріали  на підставі ______________ КУпАП  про    адміністративне   правопорушення ____________________________________

__________________________________________________________________

                           (П.І.Б. особи, стосовно якої розглядається справа)

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

(дата народження, серія та номер паспорта, іншого документа, що посвідчує особу)

 

__________________________________________________________________ (місце проживання  особи, місце роботи, займана посада)

____________________________________________________________________________________________________________________________________про вчинення порушення, передбаченого_______________________________

                                                                                             (норма КУпАП)

протокол про адміністративне правопорушення__________________________

                                                                                                (№ протоколу, дата складання, у випадку складання)

__________________________________________________________________

                           

                                               ВТАНОВИВ:

__________________________________________________________________

                           (дата, час, місце обставин, причини, зміст правопорушення)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________,що є порушенням___________________________________________________

                                  (назва нормативно-правового акту, який порушено, стаття, частина, пункт)

____________________________________________________________________________________________,

Відповідальність за яке передбачено__________________Кодексу України

                                                                                        (частина, стаття КУпАП)

про адміністративні правопорушення.

         Дослідивши матеріали відповідно до частини_______статті__________

КУпАП та керуючись ч.2 ст. 219. ст.ст. 276-280, 283-285 КУпАП,-

                                            

                                             ПОСТАНОВИВ:

Накласти на __________________________________________________________________

                           (П.І.Б. особи, стосовно якої розглядається справа)

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

(дата народження, серія та номер паспорта, іншого документа, що посвідчує особу)

 

__________________________________________________________________ (місце проживання  особи, місце роботи, займана посада)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

адміністративне стягнення у вигляді: ПОПЕРЕДЖЕННЯ

         Постанова може бути оскаржена у 10 денний термін у порядку, статтями 288-290 КУпАП.

         Дана постанова набуває чинності з моменту іі оголошення.

 

___________________________________                        ________________      

(посада, П.І.Б. посадової особи, яка виносить постанову)                                                                 (підпис)

М.П.

 

 

Копію постанови отримав:

«_____»___________2016 року                 Правопорушник ________________

                                                                                                     (підпис)

 

 

Копію постанови надіслано поштою:

«_____»___________2016 року                                               ________________

                                                                                                     (підпис)

 

 

Секретар селищної ради                                           Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету  Коропецької  селищної ради        від 26 липня 2017 року № 69

ЖУРНАЛ

реєстрації протоколів про адміністративні

правопорушення

 

№ п/п

Дата реєстрації протокола

номер та дата складання протоколу

ПІБ, щодо осби якої складено протокол

Посада, ПІБ, осби, що склала протокол та її підпис

Дата розгляду протоколу

Прийняте рішення

Відмітка та дата виконання рішення

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

ЖУРНАЛ

обліку видачі бланків протоколів

про адміністративні правопорушення

№ з/п

Дата видачі бланків протоколів

Номер  протоколів, що видаються

Кількість виданих бланків протоколів ( словами )

ПІБ отримувача

Підрис отримувача

1

2

3

4

5

6

 

 

Секретар селищної ради                                           Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

Додаток 4

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету  Коропецької селищної ради        від  26 липня 2017 року № 69

 

ЖУРНАЛ

реєстрації постанов про адміністративні

правопорушення

 

№ п/п

Дата реєстрації постанови

номер та дата складання постанови

ПІБ, щодо осби якої складено постанову

Посада, ПІБ, осби, що склала постанову та її підпис

Дата розгляду постанови

Прийняте рішення

Відмітка та дата виконання рішення

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

Секретар селищної ради                                           Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описание: Описание: трезубец4

 

 Україна

КОРОПЕЦЬКА  СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО  РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РIШЕННЯ

Від  26 липня  2017 року                                                                    №  70

Смт.Коропець

 

Про підсумки роботи за І  півріччя  2017 року

щодо розгляду звернень громадян у 

виконавчому комітеті Коропецької селищної ради

 

     Реалізуючи вимоги Закону України “ Про звернення громадян ”, з метою безумовного виконання Указу Президента України від 07.02.2008року №109/2008“ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування   конституційного  права  на   звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630 « Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та керуючись пунктом “б” підпункту 1 статті 38 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні ”, виконком Коропецької селищної  ради

В И Р І Ш И В :

1. Довідку про підсумки роботи за  І півріччя  2017 року щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті  Коропецької селищної  ради взяти до відома (додається).

2. Роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Коропецької селищної  ради оцінити як таку, що відповідає вимогам, установленим законодавством.

3.Виконавчому комітету забезпечити безумовне виконання вимог Указу Президента України, відповідних розпоряджень голови  Тернопільської обласної державної адміністрації та   голови Монастириської РДА.

З цією метою:

 - продовжувати роботу щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та на особистий прийом;

-    задовольняти законні права і інтереси громадян;

-  забезпечити систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на   селищного голову Мельника В.І.

  Селищний голова                                                             В.І.Мельник

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

за підсумками роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті  Коропецькоїселищної ради за І – ше півріччя 2017 року

Протягом І півряччя 2017 року виконкомом Коропецької селищної ради,   проводилась цілеспрямована робота щодо реалізації вимог Закону України “ Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”.На виконання пункту 6 вищезазначеного Указу Президента України №109 в окремо відведеному приміщенні проводяться особисті прийоми керівниками виконавчого комітету чотири рази на місяць. З метою створення більш сприятливих умов для громадян організовано практику виїзних прийомів (згідно затвердженого графіку), що є фактично днем відкритого прийому в селах Вербка,Діброва,Садове. За  шість   місяці 2017 року проведено 2 виїзних прийоми у позаробочий час в різних селах, зокрема селищним головою та в. о. старостами. На особистих та виїзних прийомах громадян беруть участь керівники   структурних підрозділів виконкому, що дає змогу вирішувати питання безпосередньо на місці. Таким чином, створено всі умови для того, щоб кожен громадянин мав змогу висловитись і бути почутим. Виконавчим комітетом Коропецької селищної  ради протягом І-го півріччя 2017 року розглянуто  125 звернень громадян, з них 120 –   письмових, в тому числі через  РДА-2, 2- усних звернень, в тому числі, через Урядову гарячу лінію надійшло - 1 звернення.

Всього розглянуто питань, порушених у зверненнях. Слід відмітити, що за звітний період, станом на 30.06.2017 року, 125 розглянуто і  вирішено.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 12.08.2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" та затвердженого Положення про Державну інформаційну систему електронних звернень громадян виконавчий комітет  Коропецької селищної  ради забезпечує оперативне реагування надісланих електронних звернень, що надходять через урядову телефонну «гарячу лінію».

За І  півріччя  2017 року через Урядову гарячу лінію надійшло 1 звернення, що на   у порівнянні з відповідним періодом минулого року  теж було одне.

Аналіз пропозицій, заяв та скарг громадян до виконкому свідчить, що найбільш актуальними є звернення з питань  землекористування , благоустрою . звернення.

З питань соціального захисту порушено 12 питань, що на 3 звернень більше, у порівнянні зі звітним періодом минулого року    від загальної кількості питань.

Мешканці селища  отримують конкретну допомогу і тому звертаються до виконкому з впевненістю, що їм тут допоможуть.

Як показує аналіз виконавської дисципліни, працівники  виконавчого комітету  з особливою відповідальністю та увагою ставляться до розгляду звернень громадян.

Виконавчим комітетом Коропецької селищної ради налагоджена тісна співпраця з   газетою “  Вісті Придністров’я ”. 

Аналіз роботи із розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкому, свідчать про необхідність посилення контролю безпосередньо в    структурних підрозділах виконкому для забезпечення виконання Конституції, Закону України «Про звернення громадян», вимог Указу Президента України та доручень голови облдержадміністрації і міського голови.

 

 

 Секретар виконкому                                                  Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

 

УКРАЇНА

 КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                      Р І Ш Е Н Н Я

 

від 26 липня 2017року                                                                              № 71

смт.Коропець

 

Про порушення клопотання про

присвоєння Почесного звання

України «Мати-героїня»

         Розглянувши заяву гр.  Чайківської  Марії Миколаївни виконком селищної ради встановив:- гр. Чайківська Марія Марія Миколаївна , 1976 року народження, матір  п’ятьох  дітей, просить порушити клопотання про присвоєння їй Почесного звання України «Мати – героїня». Згідно документів, наданих   до заяви, всі діти  Чайківської М.М., за місцем проживання та навчання характеризуються з позитивної сторони, про те,не надано довідок від поліції про відсутність судимості заявниці та дітей від 14 років,керуючись статтею 39 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 10 Закону України «Про державні нагороди України», Указом Президента від 29 червня 2001 року №476/2001 «Про Почесні звання України», виконком Коропецької  селищної ради: 

 

ВИРІШИВ:

 

  1. В зв’язку  з тим,що  немає  довідок,що немають судимості на заявницю та її повнолітних дітей,які не стоять на обліку, як засуджені , тому звернення розглянути на серпневому засіданні виконкому при повному пакеті документів на присвоєння почесного звання «Мати –героїня».

 

 

Селищний голова                                                                  В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

 

УКРАЇНА

 КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                      Р І Ш Е Н Н Я

 

від 26 липня 2017року                                                                              № 72

смт.Коропець

 

Про виконання розпорядження голови

Монастириської РДА № 222-одвід 08.07.2016 року

«Про підготовку та проведення в районі ХУІІІ

Всеукраїнського фестивалю лемківської культури

«Дзвони Лемківщини».

 

        Відповідно до ст..40 Закону України «Про місцеве самоврядування вУкраїні»,заслухавши інформацію селищного голови Мельника В.І. «Про виконання розпорядження голови Монастириської РДА № 222-одвід 08.07.2016 року «Про підготовку та проведення в районі ХУІІІ Всеукраїнського фестивалю лемківської культури «Дзвони Лемківщини»,з метою збереження  та пропагування лемківської культури,народної творчості,обрядів ,традицій,звичаїв,образотворчого мистецтва,привернення уваги молоді та інших верств населення до лемківського фольклору,етнографії,враховуючи пропозиції членів  виконавчого комітету,виконавчий комітет Коропецької селищної ради ,

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію селищного голови Мельника В.І. «Про виконання розпорядження голови Монастириської РДА № 222-одвід 08.07.2016 року «Про підготовку та проведення в районі ХУІІ Всеукраїнського фестивалю лемківської культури «Дзвони Лемківщини»- взяти до відома.
  2. Директору ДМШ Садівському П.С. спільно з педколективом  забезпечити  участь у фестивалі «Дзвони Лемківщини» 05-06 серпня 2016 року.
  3. Рекомендуєм приватним ідприємцям селища взяти участь у виїздній торгівлі під час проведення фестивалю.
  4. Контрольза виконанням даного рішення покласти на селищного голову Мельника В.І.

 

Селищний голова                                                В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

 

УКРАЇНА

 КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                      Р І Ш Е Н Н Я

 

від 26 липня 2017року                                                                              № 73

смт.Коропець

Про погодження

комплексної схеми для  розміщення

тимчасової споруди по вул.Надвода в смт.Коропець

ФОП Литвинціву І.С.

 

          Розглянувши заяву  ФОП Литвінціва І.С,про затвердження комплексної схеми для розміщення тимчасової споруди по вул.Надвода в смт.Коропець, керуючись ст. 10, 16 Закону України "Про благоустрій населених пунктів ”, ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 123 Земельного Кодексу України,  наказом Кабінету Міністрав України від 21.10.2011 року № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», ст. ст.  31, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території  Коропецької  селищної ради, затвердженим рішенням  Коропецької  селищної ради  ,  виконавчий комітет  Коропецької  селищної ради

         ВИРІШИВ:

1. Погодити наміри ФОП  Литвинців Ігорю Степановичу на розміщення тимчасової споруди (на Комплексній схемі розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в смт. Коропець по вул.Надвода, місце № 4) площею  30 м2 терміном на  1 (один) рік.

2. ФОП  Литвинців І.С.

          2.1 Звернутися в відділ містобудування, архітектури, капітального будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та туризму  Монастириської районної державної адміністрації для розробки паспорту прив’язки.

          2.2 Проводити встановлення тимчасової споруди з дотриманням чинного законодавства України.

                     2.3   Заключити договір з  Коропецькитм ККП  на вивезення твердих побутових відходів.

                                2.4. Утримувати в належному санітарному стані  територію на відстані 10 м. від тимчасової споруди.

                     2.5.   Встановити біля тимчасової споруди  урну для сміття.

                                           -2-

 

3. Попередити  Литвинціва І.С., що дія паспорта  прив’язки  може бути призупинена при необхідності проведення планових, аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці на якій розміщена тимчасова споруда, або ж анульована у  випадках передбачених чинним законодавством.

4. Укласти договір користування місцем розташування тимчасової споруди з ФОП  Литвинців І.С.

5.  Скласти акт прийому-передачі місця для розташування тимчасової споруди (на Комплексній схемі розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в смт.Коропець вул.Надвода (ринок) місце № 4).

6. Контроль за виконання даного рішення залишаю за собою.

 

 

         Селищний голова                                                       В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

 

УКРАЇНА

 КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                      Р І Ш Е Н Н Я

 

від 26 липня 2017року                                                                              № 74

смт.Коропець

Про затвердження заходів щодо

 проведення на території громади

Дня незалежності України

 

          Відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №132/2017 «Про відзначення 26-ї річниці незалежності України», розпорядження голови обласної державної адміністрації  «Про затвердження плану заходів з відзначення 26-ї річниці незалежності України», з метою гідного вшанування знаменної події у багатовіковій історії національного державотворення, привернення уваги громадськості до цієї події, утвердження у громадян патріотизму і гордості за свою державу, звитягу українського народу у боротьбі за волю, незалежність та територіальну цілісність, керуючись пп.3 п.б ч.1 ст. 38, п.8 ст.36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет  селищної ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити заходи щодо проведення на території  Коропецької селищної об’єднаної територіальної громади 26-ї річниці незалежності України, що додаються.

2. Утворити робочу групу з підготовки та проведення на території   Коропецької  об’єднаної територіальної громади 26-ї річниці незалежності України у складі:

Селищний голова Мельник В.І.

Директор МБК-Гринчишин М.З.

Директор Коропецької ЗОШ Лукасевич В.М.

Директор Коропецької ДМШ Садівський П.С.

Начальник Коропецького ККП Вішка О.І.

3. Робочій групі з підготовки та проведення на території  Коропецької об’єднаної територіальної громади 26-ї річниці незалежності України забезпечити виконання вищезазначених заходів.

  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  селищного голову Мельника В.І..

  

Селищний голова                                                              В.І.Мельни

 

                                                                                                                  

 

                                                                                                            Додаток №1

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                           рішення виконкому від 26.07.2017 № 74

ЗАХОДИ

щодо проведення на території  Коропецької об’єднаної територіальної громади 26-ї річниці незалежності України

  1. Забезпечити організацію та проведення на території  Коропецької селищної об’єднаної територіальної громади урочистих, культурно - розважальних заходів з нагоди 26-ї річниці незалежності України  в будинку культури смт. Коропець.

                                                     Селищний голова. 24 серпня 2017 року.

 

      2. Провести комплекс заходів з нагоди відзначення Дня Державного Прапора. Урочисте підняття Державного Прапора провести 23 серпня 2017 року о 15:00 год.  

  3. Розробити сценарний план для проведення на території  Коропецької  об’єднаної територіальної громади свята з нагоди 26-ї річниці незалежності України.

 Гринчишин М.З. Серпень 2017 року

  1. Забезпечити організацію та проведення фінальної гри розіграшу Кубку з футболу  Коропецької об’єднаної територіальної громади з нагоди 26-ї річниці незалежності України на  селищному  стадіоні о 16:00 год.

  24 серпня 2017 року

  1. Обладнати в бібліотеках громади тематичні виставки-експозиції, огляди літератури, присвячені Дню незалежності України.  

                                               Працівники бібліотек. Серпень 2017 року

  1. Провести в культурно-освітніх закладах громади тематичні заходи, літературно-мистецькі вечори, виховні години, присвячені Дню незалежності України.

 Керівництво шкіл. Протягом серпня 2017 року

 8.Здійснити додаткові заходи щодо благоустрою території громади, провести упорядкування клумб, прикрашання вулиць державною символікою та упорядкування пам’яток історії та культури, які знаходяться на території громади.

                                                               Коропецький ККП. Серпень 2017 року

  9. Підготувати та оприлюднити   на веб-сайті  селищної ради план проведення заходів та привітання керівництва  селищної ради жителів громади з нагоди 26-ї річниці незалежності України.  

                                                                          Секретар . До 20 серпня 2017 року

10. Спільно з  Монастириським відділенням поліції здійснити заходи щодо профілактики правопорушень, охорони громадського порядку в місцях проведення масових заходів з нагоди 26-ї річниці незалежності України.  

                                                                             Секретар. До 20 серпня 2017 року

11. Організувати та провести святкову молодіжну дискотеку.  

Директор будинку культури. 24 серпня 2017 року.

  

Селищний голова                                              В.І.Мельник                                                                                                                

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь