Коропецька громада
Монастириський район, Тернопільська область

виконком січень 2017

Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від  30 січня   2017 року                                                           № 1

Смт.Коропець

 

Про затверження порядку денного

засідання виконавчого комітету та доповідачів

     

Заслухавши  інформацію селищного голови  Мельника В.І. ,еруючись ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,виконавчий комітет селищної ради,

ВИРІШИВ;

І.Затвердити порядок денний засідання виконавчого комітету Коропецької селищної ради та доповідачів:

 

1.Про затвердження порядку денного  засідання виконавчого комітету.

Доповідає селищний голова Мельник В.І.

2.Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до вико-

навчого   комітету  Коропецької селищної ради за    2016 рік .

Доповідає  секретар Гушпіт Н.М.

3. Про розгляд плану заході   щодо запобігання корупції серед працівників  Коропецької  селищноїради на 2017 рік

Доповідає   селищзний голова В.І.Мельник

4. Про  підсумки здійснення делегованих  повноважень органів виконавчої  влади  виконкомом  Коропецької селищної  ради за 2015 рік.

Доповідає  секретар Гушпіт Н.М.

5. Про затвердження  Плану діяльності селищної ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік

Доповідає   селищзний голова В.І.Мельник

6. Про  затвердження переліку об’єктів та видів  суспільно-корисних робіт при відбуванні кримінального покарання та  адміністративного стягнення у  вигляді громадських робіт на 2016 рік.

Доповідає   селищзний голова В.І.Мельник

7. Про організацію дій по захисту населення  і матеріальних цінностей на період повені та паводків на річці Дністер та річці Коропець.

Доповідає   селищзний голова В.І.Мельник

 

8.Про затвердження лімітів споживання  енергоносіїв  в установах та  навчальних закладах Коропецької селищної ради на 2017 рік

Доповідає   селищзний голова В.І.Мельник

9.Про надання дозволу  на газифікацію індивідкального 

житлового будинку по вул.  І. Франка,50 в смт.Коропець

Мельнику М.Б.

Доповідає   селищзний голова В.І.Мельник

10.Про затвердження  висновку щодо можливості призначення опікуном 

Моренець Я.С.

 

 

Доповідає   селищзний голова В.І.Мельник

11 Різне. Розгляд заяв.

 

 

Селищний голова                                       В.І.Мельник

 

 

Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від  30 січня   2017 року                                                           № 2

Смт.Коропець

 

Про підсумки розгляду звернень

громадян, що надійшли до вико-

навчого   комітету  Коропецької

селищної ради за    2016 рік .

 

      Заслухавши та обговоривши аналітичну довідку секретаря виконавчого комітету  ГУШПІТ Н.М.  «Про підсумки роботи виконавчого комітету Коропецької селищної ради про підсумки  розгляду звернень громадян   ,що надійшли  до Коропецької селищної ради за  2016 рік, з метою забезпечення виконання Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, виконавчий комітет  Коропецької селищної ради.

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну довідку секретаря виконавчого комітету Коропецької селищної ради  ГУШПІТ Н.М.. про підсумки роботи виконавчого комітету Коропецької селищної ради про підсумки  розгляду звернень громадян   ,що надійшли  до Коропецької селищної ради за    2016 рік -  взяти до відома ( що додається).

2. Керівництву виконавчого комітету селищної ради, керівникам підприємств комунальної форми власності селищної ради:

2.1. Уживати вичерпних заходів щодо забезпечення безумовного виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” і Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

2.2. Звернути увагу на недопущення формального розгляду звернень

громадян, забезпечуючи на всіх рівнях їх належний розгляд. Вважати цю роботу одним із пріоритетних напрямів діяльності.

2.3. Неухильно дотримуватися вимог ЗУ «По звернення громадан», «Про доступ до публічної інформації».

2.4. Створювати належні умови для розгляду письмових звернень, здійснення особистого прийому громадян та забезпечувати дотримання графіків прийому громадян.

2.5. Здійснювати моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у селищній раді, підприємствах комунальної форми власності, надавати працівникам, відповідальним за цю ділянку роботи, необхідну методичну та практичну допомогу.

2.6. Щокварталу аналізувати та узагальнювати звернення громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, та їх усунення. Давати принципову оцінку неправомірним діям або бездіяльності посадових і службових осіб як головній причині виникнення обґрунтованих звернень громадян, притягувати таких осіб до відповідальності за формалізм, бюрократизм, тяганину та порушення термінів розгляду цих звернень.

2.7. Забезпечити всебічний кваліфікований, неупереджений та своєчасний

розгляд звернень громадян, максимально можливе задоволення їх законних прав і свобод, аргументоване роз’яснення у випадках необґрунтованості вимог людей або об’єктивної неможливості повної їх реалізації.

2.8. Через  інформаційний стенд селищної ради повідомляти населення про роботу із  зверненнями громадян, про вирішення проблем, що турбують людей.

3. Секретарю ради  ГУШПІТ Н.М.:

3.1. Організовувати регулярні перевірки стану справ із зверненнями

громадян на підприємствах, установах, організаціях селищної ради.

3.2. Щомісяця аналізувати підсумки роботи зі зверненнями громадян з наданням інформації на ім'я селищного голови про кількість письмових заяв, що надійшли до селищної ради, характер питань, які в них порушуються, своєчасність реагування;

4. Секретарю виконкому  ГУШПІТ Н.М.

4.1 Не рідше одного разу на квартал виносити питання щодо виконання

вимог Закону України „Про звернення громадян” на розгляд виконавчого комітету та на апаратній нараді при селищному голові.

4.2. Надавати практичну і методичну допомогу у поліпшенні роботи зі зверненнями громадян.

4.3. Провести навчання з працівниками селищної ради на тему «Висвітлення основних вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

5. Координацію роботи щодо організації особистого прийому громадян, розгляду звернень громадян покласти на секретаря виконавчого комітету селищної ради  ГУШПІТ Н.М.

6.Контроль  за виконанням даного рішення покласти на  секретаря Гушпіт Н.М.

 

 

 

 

Селищний голова                                                 В.І.Мельник

 

 

 

 

 

Додаток

                                                         до рішення виконкому

                         від  30 січня 2017 року № 2

 

 

Аналітична довідка щодо підсумків роботи

із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Коропецької селищної ради за   2016 рік

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Коропецької селищної ради склалася певна система роботи зі зверненнями громадян. Систематично узагальнюється та всебічно аналізується стан роботи зі зверненнями громадян. Протягом   2016 року у виконавчому комітету Коропецької селищної ради функціонувала та розвивалася система управління якістю.  З метою покращення інформованості населення розроблений та виготовлений довідковий матеріал для відвідувачів щодо реалізації конституційного права на звернення поновлений інформаційний стенд «Про звернення громадян».

Заходи щодо організації роботи зі зверненнями громадян, заплановані на    2016 рік, виконані в повному обсязі. Згідно з графіком прийому громадян на  2016 рік здійснювалася організаційно-технічна підготовка особистих прийомів громадян селищним головою, головним бухгалтером, спеціалістом-землевпорядником та секретарем виконавчого комітету Коропецької  селищної ради. У   2016 році на особистому прийомі було прийнято   187 звернень громадян.

У    2016   році  до виконавчого комітету Коропецької селищної ради надійшло  313  звернень громадян,  з них письмових - 226, на особистому прийомі – 187. Своїм конституційним правом на звернення скористалося   387 мешканців селища, в тому числі на особистому прийомі звернулося 187 громадян.  .                 

  Основні питання, які порушуються громадянами в зверненнях,

208 - питання з регулювання землекористування в селищі  ,

5 – житлових (визнання права власності на житлові будинки),

87 –   з питань соціального захисту, 3-екології,2 колективних щодо виплат зарплати,3-освіти, 12- інші питання. Коропецькою селищною радою за    2016 року видано3405   довідок, зареєстровано   287листів вхідної кореспонденції та направлено 776  - різних відповідей та інформацій вихідної документації. Обстежено і видано актів житлово-побутових умов проживання громадян -   213 , з них на матеріальну допомогу – 2. та  269- на призначення житлових субсидій .Зареєстровано  93  актів  громадського стану, а саме:

17- народження, 69- смертей,  7-шлюби.

Особлива увага під час розгляду звернень приділяється громадянам, які потребують соціального захисту й підтримки. У  2016  році  до виконкому  Коропецької  селищної ради звернулося 3- інваліди Великої Вітчизняної війни, 71- дітей    Великої Вітчизняної війни, 2- учасники бойових дій,3- громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, 16 багатодітних сімей та 5- одиноких матерів та інших категорій.

У виконавчому комітеті селищної ради всі заяви реєструються секретарем Гушпіт Н.М. Всі звернення громадян розглядаються в місячний термін ,за виключенням тих що розглядаються на сесіях селищної ради,які скликаються раз в два,три місяці. Цим громадянам надається попередня інформація про час розгляду їх заяв,після розгляду їм надається  остаточна відповідь. В селищній раді заведений журнал письмових відповідей на звернення громадян. За    2016 рік направлено 236 відповідів на звернення. Оновлено стенд « Вісник місцевої влади» на якому знаходиться Закон України «Про звернення громадян»,графіки прийому громадян в обласній ,районній раді та адміністраціях. Там же міститься  інформація про склад  селищної ради та їх особистий прийом посадовими особами. Членів виконкому та депутатів селищної ради.

 З метою забезпечення реалізації й гарантування конституційного права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян посадовими особами селищної ради, комунальних підприємств в роботі із зверненнями громадян  Коропецька  селищна рада, виконавчий комітет намагаються вдосконалювати даний напрямок роботи, керуються Законом України «Про звернення громадян», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, іншими нормативними актами, вживають заходів відповідного реагування до посадових осіб місцевого самоврядування, які припускають порушення вимог законодавства щодо звернень громадян, систематично аналізують роботу зі зверненнями громадян, підсумки цієї роботи щокварталу  висвітлюються на інформаційному стенді  Коропецької селищної ради.

 

 

 

 

Секретар виконавчого комітету

Коропецької селищної ради                                             Гушпіт Н.М.

 

 

Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

Від 30 січня 2017 року

Смт.Коропець                                                                                       № 3

 

Про розгляд плану заходів

щодо запобігання корупції

серед працівників  Коропецької

селищноїради на 2017 рік

 

Відповідно до ст. 38,ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про запобігання корупції”, на виконання   постанови    Кабінету   Міністрів  України  від  04 вересня   2013 року  № 706 «Питання запобігання та виявлення корупції» та з метою підвищення ефективності здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції,  виконавчий комітет селищної ради

  •  

 

  1. Затвердити план заходів щодо запобігання та протидії корупції серед працівників  Коропецької  селищної ради на 2017 рік (додається).
  2. Виконавчому комітету селищної ради забезпечити контроль за виконанням заходів відповідно до затвердженого плану.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на селищного голову  Мельника В.І

 

 

Селищний голова                                                            В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 Додаток
                                                                                                        до рішення виконкому

від 30.01.2017 року №3

План

заходів щодо запобігання корупції серед

працівників  Коропецької  селищної ради на 2017 рік.

 

1.

 Щоквартально                           Виконавчий комітет,   

 Уповноважена особа з питань    

 запобігання та виявлення

корупції в  Коропецькій

 селищній раді,

 

2.

 

            Щоквартально                                  Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в Коропецькій селищній раді

 

3.

 

Протягом 2017 року                                         Виконавчий комітет

 

4.

 

До квітня 2017 року,                                     Уповноважена особа з питань

           протягом року                                   запобігання та виявлення корупції в Коропецькій селищній раді

 

  1. Провести в установленому порядку перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік, наявність конфлікту інтересів суб’єкта декларування, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю.

 

До 15 квітня 2017 року                                 Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в  Коропецькій  селищній раді

 

  1. Повідомляти селищного голову, правоохоронні органи відповідно до їх компетенції про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами селищної ради, а також ознак правопорушень за результатами перевірки декларацій.

 

 

 

Протягом 2017 року                                     Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в  Коропецькій селищній раді,

 Виконавчий комітет

 

  1. Забезпечувати негайне реагування на повідомлення підлеглих про наявність конфлікту інтересів шляхом доручення виконання відповідного завдання іншій посадовій особі особистого виконання завдання чи в інший спосіб, передбачений законодавством.

 

Протягом 2017 року                                             Селищний голова

 

  1. Ознайомлювати працівників селищної ради з поширеними випадками конфлікту інтересів, а також застосування позитивних прикладів врегулювання конфліктних ситуацій.

 

Протягом 2017 року                                     Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в  Коропецькій  селищній раді,

Виконавчий комітет

 

  1. Проводити службові розслідування (перевірки) з метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційних порушень, або невиконання вимог антикорупційного законодавства.

 

У разі необхідності                                   Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в  Коропецькій селищній раді,

 

  1. Забезпечувати якісний добір і розстановку кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору  та попередження осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців про спеціальні обмеження, установлені законами України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції”.

 

Протягом 2017 року                                                     Виконавчий комітет

 

  1. Узагальнювати інформацію правоохоронних та судових органів щодо державних службовців, притягнутих до відповідальності за скоєння корупційних правопорушень. Вести облік працівників, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.

 

                  Щомісячно                                                Уповноважена особа з питань                    

запобігання та виявлення корупції в                

 Коропецькій  селищній раді,

 

  1.  Проводити антикорупційну експертизу проектів рішень селищної ради та виконавчого комітету  з метою виявлення чинників, що сприяють чи можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень та, у разі виявлення, вносити пропозиції селищному голові  щодо їх усунення.

 

Протягом 2017 року                                   Уповноважена особа з питань                                        

 запобігання та виявлення корупції

 в  Коропецькій   селищній раді

 

  1.  Аналізувати скарги та звернення громадян, в яких вбачається порушення посадовими особами селищної ради існуючого антикорупційного законодавства, інформувати селищного голову з внесенням відповідних пропозицій.

                Щоквартально                                            Уповноважена особа з питань                 

 запобігання та виявлення корупції

 в  Коропецькій селищній раді,

                                                                                    Виконавчий комітет

 

  1.  Забезпечити розгляд обвинувального вироку суду або постанови про накладання адміністративного стягнення за корупційне правопорушення та вживати до такого працівника заходів згідно Закону України «Про запобігання корупції”.

 

Протягом 2017 року                                        Уповноважена особа з питань                           

 запобігання та виявлення корупції

 в  Коропецькій  селищній раді,

 

  1. Розглядати на засіданнях виконавчого комітету звіт уповноваженої особи з питань запобігання  та виявлення корупції в  Коропецькій  селищній раді щодо виконання антикорупційного законодавства з питань запобігання і протидії корупції.

           

            Щоквартально                                                 Селищний голова

 в  Коропецькій  селищній раді,

                                                                                  Виконавчий комітет

 

  1. Інформувати громадськість про осіб, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень в  газеті « Вісті Придністров’я» та інших офіційних засобах масової інформації.

 

          За наявності інформації                                   Уповноважена особа з питань                  

запобігання та виявлення корупції

  в  Коропецькій селищній раді,

 

  1.  Проводити перевірки роботи працівників селищної ради щодо забезпечення дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції”.

 

Протягом 2017 року                                             Селищний голова

                                                                                         Виконавчий комітет

 

 

 

 

 Секретар виконавчого комітету                                         Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

 

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                       № 4

Про  підсумки здійснення делегованих

повноважень органів виконавчої  влади 

виконкомом  Коропецької селищної  ради за 2016 рік.

 

           Керуючись  главою 2  Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні“, Постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.1999 року № 339 “ Про затвердження порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади “ та обговоривши інформацію секретаря  селищної  ради про підсумки здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом  сільської ради за 2016 рік,  виконавчий комутет Коропецької селищної  ради 

ВИРІШИВ:
      1. Інформацію секретаря  селищної ради  Гушпіт Н.М. «Про підсумки здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом  Коропецької селищної ради за 2016 рік взяти до відома (додається).

      2. Активізувати  роботу  виконкому    щодо  виконання  делегованих повноважень на протязі  2017 року.

      3. Приділяти більше уваги питанням законності , правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян .

      4. Секретарю  селищної ради Гушпіт Н.М..  постійно вести контроль  щодо дотримання термінів виконання рішень. 

      5. Застосовувати право виконкому у складанні протоколів на порушників законодавства у галузі торгівлі, охорони навколишнього природного середовища, земельних відносин, благоустрою території населеного пункту .

      6. Спеціалісту-землевпоряднику  селищної ради  Куриляк С.В.. здійснювати контроль за раціональним використанням земель та дотриманням природоохоронного законодавства та за своєчасною сплатою земельного податку та орендної плати.

       7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  селищного голову

 

 Селищний голова                                                                 В.І.Мельник

Додаток
                                                                                                        до рішення виконкому

від 30.01.2017 року №4

 

 

                                            І Н Ф О Р М А Ц І Я

    про підсумки здійснення делегованих повноважень органів виконавчої 

                влади виконкомом   Коропецької селищної ради за 2016 рік.

 

Протягом 2016 року виконавчим комітетом сільської ради проводилась відповідна робота щодо виконання покладених на нього повноважень. Діючи згідно річного плану роботи на 2016 рік, керуючись у своїй діяльності Конституцією і Законами України, рішеннями обласної , районної та селищної  ради, розпорядженнями селищного голови, з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади – розпорядженням голів обласної та районної адміністрацій та іншими нормативними актами  в  2016 році  відбулося  12 засідань, на яких розглянуто   питань, що торкалися різних сфер життєдіяльності села та його мешканців.

Зокрема  прийнято  рішень  з питань здійснення делегованих повноважень. 

Виконкомом  Коропецької селищної  ради за  2016рік  розглянуто такі питання по делегованих повноваженнях органів виконавчої влади:

Ст.27.Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку,планування та обліку;        

  -  про проект програми соціально-економічного  та культурного розвитку сіл територіальної громади на 2016 рік

 

ст. 30      Повноваження в галузі житлово - комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту та зв‘язку:

               -  про стан торгівельного обслуговування населення;

                - про заходи з проведення благоустрою населених пунктів сільської ради;

 

ст. 28      Повноваження в галузі, бюджету, фінансів і цін:

                -  про виконання бюджету селищної  ради;

Ст.31.Повноваження у галузі будівництва

ст.38      Повноваження щодо забезпечення законності правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян:

              -  про стан виконання Закону України „Про засади запобігання і протидії корупції”;

              -  про стан розгляду звернень, що надійшли до  селищної ради та виконання заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення;

 

ст. 34     Повноваження у сфері соціального захисту населення:

              -  про хід дотримання законодавства по соціальному захисту населення;

              -  про стан підготовки до відзначення 68-ої річниці Перемоги у ВВв;                                                           

 

ст. 32    Повноваження у сфері освіти, охорони здоров”я, культури, фізкультури і спорту:

              -  про підготовку до відзначення на території ради 17-ї річниці Конституції України;

              - про підготовку навчально-виховного комплексу до роботи в навчальному 2016-2017 році;

    -  про роботу медичних установ, розташованих на території  селищної  ради

 

 Ст.36.Повноваження у галузі оборонної роботи

           - про стан дотримання природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель землекористувачами на території  селищної ради;

 

 Ст.40.Інші повноваження виконавчих органів селищних рад

 

           Щоквартально розглядаються питання про розгляд звернень, які надійшли до виконавчого комітету селищної  ради та  про виконання бюджету  селищної  ради.

           Проводилася  і організаційно-масова робота згідно затверджених заходів , щодо відзначення у 2016 році державних, професійних та релігійних свят. 

         Незважаючи на ряд питань  розглянутих  виконкомом   Коропецької селищної ради  в 2016 році  слід більше  уваги приділяти  соціально-культурному  розвитку села,   ремонту  доріг  по  селах  та селищу ,    дбати  про їх  санітарно-екологічний  стан

 

 

 Секретар   селищної  ради                               Н.М.Гушпіт

 

герб

 

 

 

 

Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                                   № 5

 

Про затвердження  Плану діяльності

селищної ради з підготовки проектів

регуляторних актів на 2017 рік

 

         На виконання Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності",а також на виконання інформації голови Монастириської РДА   Бойко С.І.. «Про реалізацію державної політики». керуючись ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою забезпечення додержання принципів державної регуляторної політики щодо відповідності форм та рівня державного регулювання господарських відносин реальним потребам та вимогам ринку, досягнення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб’єктів господарювання, громади та держави, виконавчий комітет селищної  ради

 

 ВИРІШИВ :

 

1. Затвердити План діяльності селищної ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік згідно з додатком (додається).

        2. Секретарю Гушпі Н.М. оприлюднити план діяльності селищної ради з підготоки проектів регуляторних актів на 2017 рік на інформаторі та сайті  селищної ради

        3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на селищного голову В.І.Мельника.

 

 Селищний голова                                                                 В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

герб

 

 

 

 

Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                                    № 6

 

Про  затвердження переліку об’єктів

та видів  суспільно-корисних робіт при

відбуванні кримінального покарання та

адміністративного стягнення у  вигляді

громадських робіт на 2016 рік.

 

          З метою  належної організації виконання засудженими та порушниками кримінального покарання та адміністративного стягнення на  території  Коропецької селищної ради, відповідно до статей 36 ч.1,39 ч1      Кримінально-виконавчого кодексу України, та відповідно до статей 30    та  321  Кодексу України про адміністративні правопорушення, та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком  селищної  ради

 

 ВИРІШИВ :

    1.Затвердити перелік  об’єктів та видів суспільно-корисних робіт для        виконання   кримінального покарання  та  адміністративного  стягнення  на території  Коропецької селищної  ради   у 2017 році згідно додатку.

   2.Селищної голові  Мельнику В.І. забезпечити погодження об’єктів та видів      суспільно- корисних робіт  на території  Коропецької селищної ради з  Кримінально-виконавчою  інспекцією  Монастириського  району в  термін до  01 .02.2017 року.

   3.Призначити спеціалістів селищної ради  в.о.старости с.Вербка,с.Діброва Степуляк М.П.,в.о.старости с.Садове Цибенко М.Д.начальника Коропецького ККП Горбатюк В.О. відповідальними за  стан виконання кримінального покарання та адміністративного стягнення у  вигляді громадських робіт  та  ознайомлення з технікою безпеки під час виконання робіт.

 

 Селищний голова                                                              В.І.Мельник

        

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

     до рішення виконавчого комітет

 Коропецької селищної   ради

№ 6 від «30»  січня   2017 року

 

 

 

П Е Р Е Л І К

безоплатних суспільно-корисних робіт, на яких може застосовуватися праця осіб, засуджених або притягнутих до адміністративної відповідальності у виді громадських робіт на 2017 рік

 

  1. Облаштування, фарбування та ремонт об’єктів благоустрою.
  2. Підрізка та вирубка дерев, кущів, знищення бур’янів, висадка та побілка дерев.
  3. Участь у прибиранні стихійних сміттєзвалищ на території села .
  4. Комплекс робіт з прибирання паркових та рекреаційних зон сіл   (прибирання скверів, парків, майданчиків).
  5. Очищення тротуарів та пішохідних містків від снігу, посипання їх піщано-сольовою сумішшю під час ожеледиці.
  6. Висадка зелених насаджень.
  7. Прибирання кладовищ.
  8. Прибирання узбіч доріг по селах  та селищу.

 

 

 

 

 

Секретар   виконкому                                                             Н.М.Гушпіт                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

герб

 

 

 

Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                                      №  8

Про затвердження лімітів споживання

енергоносіїв  в установах та  навчальних закладах

Коропецької селищної ради на 2017 рік

 

 

1.7в усіх  організаціях та  навчальних Коропецької селищної  ради

2. керівників організацій та директорів навчальних закладів  і  завідувачів ДНЗ

3.Керівникам  організацій та директорам навчальних закладів:

-р7;

-н;

  1. Контроль за виконанням даного  рішення покласти на селищного голову Мельника В.І.

 

 

 

 

 

Селищний  голова                                                               В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

герб

 

 

 

                                                            Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                                 №  9                                              

Про надання дозволу 

на газифікацію індивідуального 

житлового будинку по вул.  І. Франка,50

в смт.Коропець

Мельнику М.Б.

 

            Розглянувши заяву  та подані документи Мельника Мирослава  Богдановича,жителя смт.Коропець вул.І.Франка,50,щодо  надання дозволу   на  газифікацію  житлового будинку по вул.  І. Франка,50 , в смт.Коропець Монастириського району Тернопільської області, керуючись  статтею 31  Закону  України « Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет  Коропецької селищної  ради

В И Р І Ш И В:

  1. Дати дозвіл   Мельнику Мирославу  Богдановичу на газифікацію  житлового будинку по вул. І.Франка,50 в смт. Коропець Монастириського району Тернопільської області.
  2. Зобов’язати  Мельника М.Б. :
    1. Виготовити відповідну технічну документацію для підведення природного газу  до житлового будинку по вул.  І.Франка.50 в смт.Коропець Монастириського району Тернопільської області .
    2. До початку робіт узгодити з відповідними організаціями проведення земляних робіт та виконати роботи по підключенню житлового будинку до  газової мережі спеціалізованою організацією.
    3. У разі пошкодження інженерних комунікацій, дорожнього полотна вулиці, відновити їх функціонування за власний рахунок.
    4. Після виконання робіт провести благоустрій задіяної території за власні кошти.
  3. Контроль за виконанням данного рішення покласти на селищного голову Мельника В.І.

 

Селищний голова                                    В.І.Мельник

 

 

герб

 

 

 

                                                            Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                               №  10

 

Про затвердження  висновку щодо можливості призначення опікуном  Моренець Я.С.

 

 

       Розглянувши заяву та подані документи  Моренець Ярослави Степанівни-, 1956 року народження, яка зареєстрована за адресою:  смт.Приютівка вул..Межева,4кв.7,яка проживає без реєстрації в с.Вербка вул.І.Франка,5 Монастириського району Тернопільської області , про можливість призначення її опікуном над  племінником Андрущак Романом Володимировичем,1979року народження, інвалідом ІІ групи з дитинства внаслідок психічного розладу, який зареєстрований за адресою:  в с.Вербка вул.І.Франка,5 Монастириського району Тернопільської області , враховуючи протокол засідання опікунської ради з питань забезпечення прав та інтересів повнолітніх осіб, які потребують опіки або піклування від 13.01.2017 року, відповідно до частини 1 статті 56, частини 1 статті 60 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 241 Цивільного процесуального кодексу України, підпункту 4 пункту б частини 1 статті 34, частини 6 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет  селищної ради,

В И Р І Ш И В :

1. Затвердити  висновок до  Монастириського районного  суду  Тернопільської області,щодо можливості призначення опікуном  Моренець Ярославу Степанівну над  Андрущак Романом Володимировичем у разі визнання останнього недієздатним (додається).

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  селищного голову Мельник В.І..

 Селищний голова                                                В.І.Мельник

 

 

 

                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету

Коропецької селищної ради

№ 10 від 30.01.2017р.

 

 

ВИСНОВОК №1

від 13 січня 2017 року

 опікунської ради виконавчого комітету

 Коропецької селищної  ради

про можливість виконувати обов’язки опікуна громадянкою  Моренець Ярославою Степанівною, 1956 року народження

 

Розглянувши заяву громадянки  Моренець Ярослави Степанівни,1956 року народження, яка проживає  без реєстрації  8 років за адресою  : в селі Вербка вул. І.Франка,5 Монастириського району Тернопільської області,а    зареєстрована: смт. Приютівка,вул.Межева (Свердлова),Олександріївського району Кіровоградської області)з проханням призначити її опікуном над  племінником Андрущак Романом Володимировичем,1979 року народження, встановлено, що в  Монастириському районному суді відкрито провадження у справі про визнання недієздатним  та призначення опікуна  за заявою  Моренець Ярослави Степанівни..

Встановлено, що  племінник  проживає разом  тіткою , знаходиться під її доглядом.

        Виходячи з вище вказаного, на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, враховуючи те, що  Моренець Ярослава Степанівна, 1956 року народження, створила необхідні умови для проживання  Андрущака Романа Володимировича, 07.05.1979 року народження, з також, згідно медичного висновку, може бути опікуном, орган опіки і піклування  Коропецької селищної ради дійшов висновку про можливість виконувати обов’язки опікуна громадянкою  Моренець Ярославою Степанівною 15.11.1956року народження.

Даний висновок   направити на затвердження виконавчого комітету Коропецької селищної ради .

 

 

 

Секретар виконавчого комітету                                                  Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

 

 

герб

 

 

 

                                                            Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                               №  11             

Про виплату одноразової допомоги дітям-сиротам та

  дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення

18-річного віку.

            Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2005 року №823 “Про затвердження Порядку надання одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку”, постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2008 року № 318 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2005 року №823, ст. 25 Закону України “Про охорону дитинства”,                 п.14 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 року № 226 “Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”, згідно Порядку надання одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку, на підставі клопотання  служби у справах дітей Монастириської райдержадміністрації,та у зв’язку з тим,що клопотання надано від служби у справах дітей  після затвердженого селищного  бюджету на 2017 рік виконком  Коропецької селищної ради, 

ВИРІШИВ:

1.Забезпечити виділення одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим, батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку (додаток 1)  при внесенні змін до селищного бюджету на 2017 рік.

2.  Бухгалтерії Коропецької селищної ради    нарахувати та вилатити  кошти дітям-сиротам та дітям,позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку,  з розрахунку 1 860,00 грн.:

в   квітні за січень  – 1 дитині на суму 1 860,00 грн.,  у  серпні -1 дитині  на суму                               1860 грн., згідно списку, наданих службою у справах дітей Монастириської райдержадміністрації  (додатки 1).

 Загальна сума складає   3720    грн.

3.Здійснити виплати згідно списків, наданих  службою у справах дітей Монастириської РДА.(додаток  1).

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  селищного  голову  та головного бухгалтера Рогот Г.З.

 

Селищний голова                                                       В.І.Мельник

 

герб

 

 

 

                                                            Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                                         №  12

Про надання згоди 

на встановлення меморіальної дошки

 Голубовському Дмитру Степановичу.

 

       Розглянувши звернення    Коропецької ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.М.Каганця ,про надання згоди на встановлення меморіальної дошки  Голубовському Дмитру Степановичу, який загинув при виконанні військових обов’язків в зоні проведення антитерористичної операції, на фасаді будівлі навчального закладу по вулиці  Марка Каганця,28 в смт.Коропець, з метою гідного вшанування мужності та героїзму захисників незалежності і територіальної цілісності України, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року», ст.ст. 10, 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет  селищної  ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Надати згоду  Коропецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступеня ім..М.Каганця на встановлення меморіальної дошки, присвяченої пам’яті  Голубовського Дмитра Степановича, на фасаді будівлі даного навчального закладу по вулиці  Марка Каганця в смт.Коропець.

2.  Коропецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів ім..М.Каганця:

2.1 до встановлення меморіальної дошки її ескіз погодити в  відділі архітектури та містобудування Монастириської РДА.

2.2 здійснити встановлення даної меморіальної дошки відповідно до вимог чинного законодавства України, державних стандартів, норм і правил;

2.3 взяти на баланс та утримання меморіальну дошку, присвячену пам’яті  Голубовському Д.С..

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  селищного голову Мельника В.І.

Селищний голова                                                       В.І.Мельник

 

 

 

 

герб

 

 

 

                                                            Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                                         №  13

Про стан виконання Закону України

«Про запобігання корупції»

           Керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст..12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», постанови Кабінету Міністрів України від 28.11.2011 № 1240 «Про затвердження Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки», постанови Кабінету Міністрів України «Питання запобігання та виявлення корупції» від 04.09.2013 № 706, відповідно до Указу Президента України від 21.10.2011 № 1001 «Про національну антикорупційну стратегію на 2011-2015 роки», розпорядженням Монастириської РДА № 458 –од від 27.12.2016 року   «Про  стан дотримання антикорупційного законодавства в районі», рішення виконавчого комітету  Коропецької селищної ради №  ???   від ??7 .12.2016 «Про затвердження плану роботи виконавчого комітету  Коропецької селищної  ради на 2017 рік»,з метою забезпечення завдань у сфері кадрової політики у 2017 році иа стану справ з питань попередження корупційних проявів серед державних службовців, виконавчий комітет  Коропецької селищної  ради 

ВИРІШИВ:

 

  •  
  •  
  •  
  •  

Селищний голова                                          В.І.Мельник

Додаток

до рішення виконавчого комітету  Коропецької селищної  ради

від 30 січня 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ

про стан додержання антикорупційного законодавства в   органах  Коропецької селищної  ради

 

Робота щодо дотримання антикорупційного законодавства в  органах  Коропецької селищної  ради проводилася у відповідності із 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст..12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», постанови Кабінету Міністрів України від 28.11.2011 № 1240 «Про затвердження Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки», постанови Кабінету Міністрів України «Питання запобігання та виявлення корупції» від 04.09.2013 № 706, відповідно до Указу Президента України від 21.10.2011 № 1001 «Про національну антикорупційну стратегію на 2011-2015 роки»,  розпорядженням Монастириської РДА № 458 –од від 27.12.2016 року   «Про  стан дотримання антикорупційного законодавства в районі», рішення виконавчого комітету  Коропецької селищної ради №  ???   від ??7 .12.2016 «Про затвердження плану роботи виконавчого комітету  Коропецької селищної  ради на 2017 рік»,

Пріоритетною в цьому напрямку залишається роз’яснювальна робота серед посадових осіб місцевого самоврядування та претендентів на заміщення вакантних посад.

У період оголошення конкурсів та приймання документів від кандидатів на заміщення вакантних посад  секретарем селищної ради надаються консультації щодо роз’яснення основних положень законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про запобігання корупції». Усі посадові особи місцевого самоврядування ознайомлені під підпис із спеціальними обмеженнями, пов’язаними із прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням, текстом Присяги, Загальними правилами поведінки. Посадовим особам постійно наголошується на дотриманні ними службової етики та належному виконанні посадових обов’язків, дотриманні нормативно-правових актів, посадових інструкцій, що підписуються в день прийняття працівника на посаду.

Відповідно до ст. 56 Закону України «Про запобігання корупції» здійснюється спеціальна перевірка щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій місцевого самоврядування.

Відповідно до Закону України «Про очищення влади», постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 №167 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» після проходження спеціальної перевірки здійснюється перевірка відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади» до претендентів на зайняття вакантних посад.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №1025 «Про затвердження плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», розпорядження  селищного  голови від 30.12.2016 «Про проведення перевірки відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади» у квітні 2017 року  буде розпочато перевірку відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади» до посадових осіб місцевого самоврядування.

Згідно вимог чинного законодавства здійснюється інформування про наявність вакантних посад посадових осіб з метою впровадження прозорих механізмів обліку вакансій та їх заповнення.

Постійно опрацьовуються та вивчаються потреби у підвищенні кваліфікації посадових осіб.

            

          Проведено 1 семінар на тему: «Запобігання проявам корупції. Порядок проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади». Були присутні 6 осіб.

            

          Протягом звітного періоду уповноваженими особами з питань запобігання та виявлення корупції у виконавчому комітеті  коропецької селищної  ради проведено 5 засідань, щомісяця підводяться підсумки виконання плану заходів з питань запобігання проявам корупції. Також розглянуто 1 звернення громадян щодо порушення Закону України «Про запобігання корупції» - ознак проявів корупції у діях працівників комунальних закладів не виявлено.

           З метою забезпечення реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб постійно ведеться робота з удосконалення системи надання адміністративних послуг відповідно чинного законодавства України та з урахування децентралізації влади.

           На виконання Закону України «Про публічні закупівлі», рішення  Коропецької селищної ради від  20.07.2016 «Про запровадження практики електронних закупівель  за бюджетні кошти», наказу Державного підприємства «Зовніштогрвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» закупівлі товарів, робіт та послуг  здійснюється через електронну систему закупівель.

Відповідно до статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» до 01.04.2016 суб’єктами декларування подано 20 декларацій про майно, доходи і витрати фінансового характеру за минулий рік.

З метою забезпечення відкритості та прозорості діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування уповноваженими особами з питань запобігання та виявлення корупції у виконкомі проведено:

1. Перевірку фактів своєчасності подання декларацій. Усі декларації подані вчасно.

2. Перевірку декларацій на наявність конфлікту інтересів. При порівнянні службових обов’язків суб’єктів декларування з його та членів його сім’ї фінансовими інтересами – конфлікту інтересів не виявлено.

Відомості, зазначені у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру  селищного голови,   секретаря ради Коропецької селищної  ради оприлюднені протягом 30 днів з дня подачі декларації шляхом розміщення на офіційному веб-сайті  Коропецької селищної  ради (2 декларації).

На виконання п.9 ст.12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» та з метою проведення перевірки достовірності зазначених відомостей у деклараціях – копії декларацій направлені до державної фіскальної служби України.

 Рішенням виконавчого комітету   від 30.01.2017 року №  4затверджено План заходів щодо запобігання проявам корупції у виконавчому комітеті  Коропецької селищної ради на 2017 рік.

  Так, протягом І-ІІ кварталу 2016 року проводилася відповідна робота щодо профілактики корупції, протидії та запобігання порушенням антикорупційного законодавства, здійснено низку організаційних та практичних заходів щодо поліпшення стану справ з попередження корупційних проявів серед працівників.

          Згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» систематично поповнюється та оновлюється рубрика «Запобігання проявам корупції» на офіційному веб-сайті  Коропецької селищної  ради.

Результатом проведеної роботи по запобіганню проявів корупції в органах місцевого самоврядування є відсутність, станом на 01.01.2017 року, інформації про випадки порушення антикорупційного законодавства посадовими особами виконавчого комітету  Коропецької селищної  ради.

Стан дотримання антикорупційного законодавства, реалізації заходів, спрямованих на попередження негативних явищ, пов’язаних з проявами корупції, знаходяться на постійному контролі міського голови.

Отже, належна організація протидії корупції є одним з найважливіших завдань. З метою запобігання проявам корупції необхідно чітко керуватись чинним законодавством України. Постійно проводити роз’яснювальну роботу, постійно організовувати навчання посадових осіб  органу місцевого самоврядування, в тому числі й самостійне, періодичне підвищення їх кваліфікації. Продовжити періодичний розгляд на засіданні виконкому питань виконання антикорупційного законодавства та здійснювати контроль за прийнятим рішенням, об’єктивно інформувати громадськість про діяльність виконавчого комітету  Коропецької селищної  ради.

 

 

 

 Секретар                                                     Н.М.Гушпіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

герб

 

 

 

                                                            Україна

КОРОПЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОНАСТИРИСЬКОГО РАЙОНУТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 30  січня 2017 року   

 Смт.Коропець                                                                                         №  14

Про заходи щодо наповнення місцевого

бюджету, економного та раціонального використання

 бюджетних коштів, дотримання суворої бюджетної

дисципліни, упорядкування мережі бюджетних установ,

 які фінансуватимуться за рахунок коштів місцевого бюджету

у 2017 році

      Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою запобігання виникненню ризиків розбалансування місцевого бюджету, розглянувши розпорядження голови Монастириської РДА № 468-од від 29 грудня 2016 року ,створення умов для своєчасної виплати заробітної плати та інших соціальних виплат, економного і раціонального використання коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни,виконавчий комітет Коропецької селищної ради,

ВИРІШИВ: 

1. Затвердити заходи щодо наповнення місцевого бюджету, економного та раціонального використання бюджетних коштів, дотримання суворої бюджетної дисципліни, упорядкування мережі бюджетних установ, які фінансуватимуться за рахунок коштів місцевого бюджету, у 2017 році (додаються).

2.  Головному спеціалісту-економісту селищної ради   взяти під контроль для виконання  відповідні заходи на 2017 рік та  про стан виконання заходів інформувати департамент фінансів облдержадміністрації щокварталу до 05 числа місяця і інформувати обласну державну адміністрацію щокварталу до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом. 

3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

 

 

Селищний голова                                 В.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 Рішенням виконавчого комітету Коропецької селищної ради № 14 від

 30.01.2017р.

ЗАХОДИ

щодо наповнення місцевих бюджетів, економного та раціонального використання бюджетних коштів, дотримання суворої бюджетної дисципліни, упорядкування мережі бюджетних установ, які фінансуватимуться

за рахунок коштів місцевих бюджетів, у 2017 році

№ з/п

Зміст заходу

Виконавці

Строк виконання

1.

Активізувати роботу із платниками податків з викриття схем ухилення від сплати платежів до бюджету та детінізації виплати заробітної плати суб'єктами підприємницької діяльності; реалізації в роздрібній торговій мережі підакцизних товарів; претензійно-позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків та зборів

 Виконавчий комітет

протягом року

2.

Провести роботу з  протидії тіньовому виробництву та обігу піакцизних товарів з метою вивільнення ринку для надходження легальної підакцизної продукції що виготовлена та реалізована зі сплатою акцизного податку

 Виконавчий комітет

протягом року

3.

Забезпечити дотримання законодавства про працю на підприємствах усіх форм власності, в установах та організаціях щодо оформлення трудових відносин із найманими працівниками, додержання мінімальних гарантій оплати праці, повноти і своєчасності виплати заробітної плати та сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб

 Бухгалтерія селищної ради

протягом року

4

Забезпечити ефективну діяльність комісій з питань погашення заборгованості із заробітної плати, збільшення податкових та інших надходжень до бюджету

 Бухгалтерія селищної ради

протягом року

5

Забезпечити виконання затверджених рішенням  селищної ради "Про  селищний  бюджет на 2017 рік" та  обсягів надходжень до  селищного  бюджету ,провести інвентаризацію договорів оренди земельних ділянок.

 Селищ ний голова та бухгалтерія селищної ради

протягом року

6.

Провести інвентаризацію земельних ділянок і землекористувачів та організувати роботу щодо оформлення прав землекористування

 Спеціаліст-землевпорядник

протягом року

 

 

 

7.

Забезпечити підготовку та продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення та конкурентний продаж права оренди земель сільськогосподарського призначення

Селищний голова та спеціаліст-землевпорядник

 

8.

Здійснити інвентаризацію наданих пільг зі сплати податків і зборів та проаналізувати доцільність їх надання

 Виконавчий комітет

протягом року

9

Провести інвентаризацію затверджених програм, що реалізуються за рахунок коштів бюджету , забезпечивши приведення їх у відповідність до наявних фінансових ресурсів з урахуванням пріоритетності  щодо фінансування у 2016 році

Відділ бухгалтерсьокого обліку і звітності та господарського забезпечення , відповідальні виконавці по затверджених програмах

протягом року

10

Не допускати спрямування додаткових коштів на фінансування інших видатків при наявній додатковій потребі у коштах на оплату праці та розрахунки за комунальні послуги та енергоносії

 Бухгалтерія селищної ради

протягом року

11

Продовжити роботу з оптимізації мережі закладів бюджетної сфери, насамперед загальноосвітніх навчальних закладів із скороченням їх кількості ( за рахунок об'єднання малокомплектних шкіл, зміни їх типу та/або ступеня, реорганізації тощо), підвищення наповнюваності класів, груп

 Виконавчий комітет відділ освіти

Закладам освіти до 01 червня ,іншим-протягом року

12

Забезпечити скорочення працівників загальноосвітніх навчальних закладів (крім педагогічних) щонайменше на 10 відсотків

Відділ освіти

протягом року

13

Розробити та затвердити регіональні плани створення освітніх та культурних округів,   об'єднання навчальних закладів, закладів культури, інших бюджетних установ (із збереженням фінансової самостійності) для раціональної концентрації та ефективного використання матеріальних, фінансових, кадрових ресурсів

 Виконавчий комітет, відділ освіти

до 01  вересня

14

Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань

 Виконавчому комітету та бухгалтерії селищної ради

протягом року

15

Розширити перелік послуг з організації дозвілля населення з використанням новітніх технологій, джерела фінансування закладів культури та мистецтва шляхом стимулювання позабюджетного фінансування

 відділ культури

протягом року

16

Здійснити встановлення керівниками комунальних закладів та установ переліку платних послуг, що надаються ними, із зазначенням способу та порядку надання кожної з послуг, розрахунку їх вартості відповідно до економічно обґрунтованих витрат, пов'язаних із їх.наданням

 Коропецький ККП »

до 01 квітня

17

Забезпечити концентрацію вивільнених та залучених коштів на поліпшення матеріально- технічного забезпечення бюджетних установ

 Бухгалтерія селищної ради

протягом року

18.

Забезпечити приведення ліжкового фонду в Коропецькій дільничній лікарні у відповідність до нормативу. затвердженою Постановою Кабміну від 25.11.2015 року № 1024 «Про затвердження нормативу забезпечення стаціонарними лікарнями ліжками у розрахунку на 10 тис.населення»

Коропецька дільнична лікарня

протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 Секретар                                                               Н.М.Гушпіт